1. Podmínky uzavření smlouvy o ubytování
- Ubytování hostů v hotelu Thermal na adrese I. P. Pavlova 2001/11, Karlovy Vary se uskutečňuje na základě Smlouvy o ubytování uzavřené podle ustanovení § 2326 a následujících zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, na jejímž základě THERMAL-F, a.s., IČ: 254 01 726 (dále jen „provozovatel ubytovacího zařízení“) poskytuje ubytovanému přechodné ubytování na ujednanou dobu nebo na dobu vyplývající z účelu ubytování v zařízení k tomu určeném a ubytovaný (dále také jen „host“) se zavazuje zaplatit ubytovateli za ubytování a za služby s ním spojené ve lhůtě stanovené tímto Ubytovacím řádem (dále také jen „smlouva“).
- K dodržení podmínek uzavření smlouvy o ubytování postačí alespoň písemné potvrzení objednávky či rezervace.
- Práva a povinnosti smluvních stran výslovně neupravená smlouvou o ubytování jsou upraveny tímto Ubytovacím řádem, všeobecnými obchodními podmínkami ubytovatele a ceníkem služeb ubytovatele. Stanoví-li ubytovací smlouva něco jiného než tento Ubytovací řád, všeobecné obchodní podmínky ubytovatele a/nebo ceník ubytovatele, použije se u ubytovací smlouva.
- Pokud ubytovaný nedodrží povinnosti vyplývající ze smlouvy o ubytování a k ní přiloženého Ubytovacího řádu, všeobecných obchodních podmínek ubytovatele a/nebo ceníku ubytovatele, nebo jiným způsobem porušuje dobré mravy v hotelu (dále jen „pochybení“), je ubytovatel oprávněn smlouvu o ubytování před uplynutím ujednané doby vypovědět, a to i bez výpovědní doby, byl-li host na své pochybení ze strany hotelu upozorněn postupem dle ustanovení §2331 občanského zákoníku.
2. Příjezd do hotelu
- Host ohlásí svůj příjezd na recepci hotelu pověřenému pracovníkovi.
- Není-li sjednáno jinak, registrace a ubytování přijíždějících hostů probíhá v době od 14:00 hodin do 00:00 hodin.
- Na recepci předloží host svůj občanský průkaz, případně cestovní pas, podle něhož ověří pověřený pracovník ubytovatele totožnost hosta a vyplní „Přihlašovací lístek“, který zároveň slouží jako Domovní kniha.
- Host správnost svých osobních údajů a dobu pobytu stvrdí podpisem na Přihlašovacím lístku ubytovatele.
- Host s léčebným pobytem při příjezdu obdrží včetně Přihlašovacího lístku i formulář „Informace pro ošetřujícího lékaře“. S vyplněným formulářem se dostaví do 2. patra na zdravotní oddělení, kde bude přijat zdravotní sestrou a získá informace o dalším postupu lázeňské léčby.
- Přidělení konkrétního pokoje v rámci objednané kategorie probíhá výhradně ze strany hotelu. Požadavky hostů nejsou pro hotel závazné, ale mohou být zohledněny v závislosti na dostupnosti.
- Ubytovatel je oprávněn při nástupu hosta k ubytování požadovat složení peněžité kauce ve výši 2 500 Kč nebo 100 EUR za pokoj. Kauce je vratná při odjezdu, a to v plné výši, resp. ve výši ponížené za podmínek uvedených v čl. 7. tohoto Ubytovacího řádu.
- Host svým podpisem stvrzuje, že se zavazuje dodržovat Ubytovací řád, který je k dispozici na recepci nebo na www.thermal.cz
- Počet osob na pokoji odpovídá počtu osob přihlášených k ubytování. Ubytovaný se zavazuje oznámit jejich přesný počet při nástupu k ubytování.
- Doba ubytování je dohodnuta nejpozději při ubytování hosta a je zaznamenána v Přihlašovacím lístku. Doba ubytování může být prodloužena nebo zkrácena pouze se souhlasem ubytovatele a musí být podložena zápisem v systému PMS v počítači pracovníkem recepce.
- Ubytovaný tímto uděluje souhlas ubytovateli se zpracováním a uchováním svých osobních údajů, v rozsahu poskytnutých údajů, a to za účelem poskytnutí ubytování a evidence hostů ve smyslu zákona č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích a zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky a o změně některých zákonů. Bližší povinnosti hosta a ubytovatele ohledně vedení evidenční knihy, resp. domovní knihy jsou stanoveny shora uvedenými právními předpisy.
3. Obecná pravidla ubytování
- Host má právo užívat prostor vyhrazený mu k ubytování, jakož i společné prostory ubytovatele a využívat služby s ubytováním spojené.
- Ubytovatel je povinen odevzdat hostovi prostory vyhrazené mu k ubytování ve stavu způsobilé k řádnému užívání a zajistit mu nerušený výkon jeho práv spojených s ubytováním.
- Při nástupu k ubytování obdrží host čipovou kartu od pokoje (dále jen „klíče“). Host je povinen předejít ztrátě, zničení, poškození těchto klíčů, jakož i zpřístupnění klíčů třetím osobám, které nejsou přímým účastníkem příslušné Smlouvy o ubytování, sjednané mezi hostem a ubytovatelem.
-
Host je povinen:
- seznámit se s Ubytovacím řádem a dodržovat jej;
- uhradit sjednanou cenu za ubytování a ostatní služby;
- řádně užívat prostory určené k ubytování, udržovat pořádek a čistotu ve všech prostorách určených k ubytování;
- chránit vybavení zařízení v prostorách určených k ubytování proti poškození;
- bezodkladně oznámit poškození nebo škodu způsobenou samotným hostem, nebo osobami s ním ubytovanými v prostorách ubytovatele;
- v době od 22:00 hod. do 07:00 hod. dodržovat noční klid;
- při odchodu z pokoje uzavřít v pokoji vodovodní uzávěry, zhasnout světla, vypnou televizor a další elektrické spotřebiče, které nesouvisí s provozem a uzavřít okna/balkon;
- po ukončení aktivního užívání nebo nabíjení odpojit elektrické spotřebiče a jiná elektrická zařízení od elektrické sítě;
- používat elektrické přístroje či jiná elektrická zařízení, nebo je nabíjet, pouze v přítomnosti hosta;
- umožnit vstup na pokoj na základě vyzvání;
- při odjezdu z ubytovacího zařízení odevzdat klíče od pokoje na recepci.
-
Host nesmí bez souhlasu ubytovatele:
- provádět podstatné změny v prostorách určených k ubytování (stěhovat nábytek, přemisťovat vybavení apod.);
- odnášet jakékoli vybavení a zařízení z prostor určených k ubytování;
- přenechat prostory určené k ubytování jiné osobě;
- přijímat návštěvy v prostorách určených k ubytování. Přijímat návštěvy je možné pouze se souhlasem ubytovatele, a to na základě řádné registrace do Knihy návštěv, která je umístěna na hotelové recepci. Bez této registrace mohou hosté přijímat návštěvy pouze ve společných prostorách ubytovatele;
- umístit v prostorách ubytovatele domácí mazlíčky. Majitel je povinen zvíře nahlásit na recepci a na požádání personálu ubytovatele předložit platný očkovací průkaz a uhradit stanovený poplatek dle platného ceníku. Ubytování se zvířetem není možné v pokojích typu Suite Superior. Ubytovatel je oprávněn v případě nadměrného hluku zvířete ubytovaným pobyt předčasně ukončit. Zvíře se může pohybovat v prostorách recepce, chodbách hotelu a na pokoji. Do restaurace a wellness je pro zvířata vstup zakázán s výjimkou asistenčního psa;
- v případě poškození či znečištění (zvýšeného opotřebení) z důvodu ubytování domácího zvířete si ubytovatel vyhrazuje právo vyúčtovat hostovi všechny náklady spojené s odstraněním způsobené škody;
- majitel asistenčního psa musí doložit potvrzení, že se jedná o asistenčního psa a předložit veterinářem potvrzený zdravotní průkaz psa; pes musí po celou dobu pobytu nosit postroj asistenčního psa;
- uvádět adresu hotelu jako místo svého podnikání;
-
Host dále v prostorách určených k ubytování nesmí:
- vnášet zbraň, střelivo a výbušniny nebo je jinak přechovávat ve stavu umožňujícím jejich okamžité použití;
- držet, vyrábět nebo přechovávat omamné nebo psychotropní látky nebo jedy, nejde-li o léčiva, jejichž užívání bylo hostu předepsáno lékařem;
- kouřit – všechny prostory hotelu jsou nekuřácké. Při nedodržení bude účtována pokuta ve výši 5 000 Kč. Kouření je povoleno pouze ve venkovních vyhrazených prostorách; elektronické cigarety jsou povoleny pouze v lobby baru Film Café;
- používat otevřený oheň;
- vařit na pokojích z bezpečnostních a hygienických důvodů;
- používat elektrospotřebiče, jako jsou vařiče, mikrovlnné trouby, žehličky apod., není na pokojích povoleno;
- používat v objektu hotelu vlastní tepelné, plynové, elektrické či jiné spotřebiče (vyjma nepoškozených a řádně označených značkou shody CE (Conformity Europe), drobných elektrických spotřebičů sloužících k osobní hygieně a kancelářské práci jako jsou holící strojky, vysoušeče vlasů, nabíječky na spotřební elektroniku;
- Pokud dojde v průběhu pobytu hosta k neodstranitelné poruše na pokoji, Ubytovatel si vyhrazuje právo poskytnout hostovi ubytování stejné nebo vyšší kategorie.
- V prostorách Ubytovatele není dovoleno, z bezpečnostních důvodů, ponechávat děti do 13 let bez dozoru dospělých.
- Užívat zařízení ubytovatele je povoleno pouze osobám, které nejsou v léčení infekčního onemocnění.
- Při onemocnění nebo zranění hosta Ubytovatel zajistí poskytnutí lékařské první pomoci, případně převoz do Karlovarské krajské nemocnice. Poplatek za převoz a ošetření hradí host.
- Ubytovatel monitoruje veřejné prostory kamerovým systémem.
- Přistýlka je doplňkové lůžko, které slouží k ubytování další osoby na pokoji. Jedná se o skládací lůžko nebo rozkládací křeslo, které má nižší komfort než standardní lůžko. Ubytování s přistýlkou je možné pouze na vybraných pokojích a za poplatek. Přistýlku je možné rezervovat výhradně pro hotelové ubytování, nikoliv pro léčebné či wellness pobyty.
4. Pobyt hosta
- Volně dostupné hotelové služby lze zakoupit zpravidla prostřednictvím hotelové recepce.
-
Jedná-li se o hosta s léčebným pobytem, je povinen:
- důsledně vyplnit formulář „Informace pro ošetřujícího lékaře“;
- seznámit se před nástupem na pobyt s kontraindikacemi lázeňské léčby, které jsou dostupné na internetových stránkách hotelu;
- dostavit se s vyplněným formulářem na 2. patro, č. dveří 202; zdravotní sestra hosta přijme, sdělí jméno lékaře a čas vstupní lékařské prohlídky, na kterou je nutné dostavit se v daný čas;
- sdělit lékaři případný požadavek na vystavení potvrzení pro zdravotní pojišťovnu; tato služba je zpoplatněna dle platného ceníku;
- u zdravotní sestry získat, na základě ordinace lékaře, další informace ke svému léčebnému pobytu;
-
dostavit se na balneo recepci (rovněž ve 2. patře), pro vystavení Rozpisu procedur:
- rozpis procedur je sestaven na základě předpisu lékaře;
- první změna v Rozpisu procedur požadovaná hostem je zdarma, každá další je zpoplatněna dle platného ceníku;
-
po absolvování poslední procedury si u zdravotní sestry osobně vyzvednout „Závěrečnou zprávu“
- na základě zákona o ochraně osobních údajů (GDPR) je nepřípustné vydat zprávu jiné osobě, nelze ji zasílat poštou, emailem či jiným elektronickým způsobem;
-
Pro hosta využívajícího procedury a wellness platí:
- u procedur na předpis lékaře dodržovat čas určený k lékařské prohlídce;
- na procedury se dostavit včas, při pozdním příchodu do 5 minut je procedura o tento čas zkrácena, při pozdějším příchodu procedura propadá bez náhrady;
- storno procedury je možné minimálně 2 hodiny před jejím začátkem, jinak propadá bez náhrady;
- procedury zahrnuté v balíčku nelze měnit, v případě jejich nevyčerpání propadají bez náhrady;
- procedura bude provedena pouze po předložení originálu Rozpisu procedur, nikoli náhledu v mobilu;
- před každou procedurou je nutné dodržovat osobní hygienu;
-
na procedury se host dostaví:
- v županu, nebo jiném přiměřeném oblečení, které lze snadno odložit, na lymfodrenáže se host dostaví oblečen v dlouhých kalhotách a ponožkách;
- osobně, doprovod dětí není povolen;
- na procedurách, stejně jako v prostorách zdravotního oddělení, je povinnost dodržovat klid; nepoužívat mobilní telefon s hlasitým poslechem; je povoleno použití sluchátek;
- na základě hygienických předpisů není dovoleno pohybovat se po zdravotním oddělení a wellness centru s domácími zvířaty;
- dodržovat Provozní řád wellness centra; tento řád je k nahlédnutí před vstupem do wellness
- dětem do tří let věku není povolen vstup do wellness centra; děti starší tří let používající plenky musí být vybaveny plenkovými kalhotkami do vody
- na plavání si s sebou přinést ručník, v prostorách bazénu se pohybovat v domácí obuvi;
- na Balneo recepci ve 2. patře je možné, v případě volných kapacit, dokoupit volně prodejné procedury.
-
Pro hosta využívajícího stravovacích služeb platí povinnost:
- prokázat se při vstupu do restaurace hotelovou kartou;
- nevnášet do restaurace zavazadla, kufry a jinou batožinu;
- dodržovat předepsaný dress code (společenské civilní oblečení); nevhodné je domácí oblečení, župany;
- kabáty odkládat na k tomu určených místech;
- z hygienických důvodů je zakázáno pohybovat se v kabátech a jiném svrchním oblečení kolem nabídkových stolů;
- na základě hygienických předpisů je zakázáno odnášet z restaurace nádobí a potraviny;
- do prostor restaurace mají domácí zvířata vstup zakázán.
5. Ukončení pobytu hosta
- Není-li doba ubytování předem sjednána, odhlásí host pobyt nejpozději do 12:00 posledního dne ubytování, v téže době pokoj uvolní. Neučiní-li tak host ve stanovené lhůtě, vyhrazuje si Ubytovatel právo účtovat poplatek za ubytování i za následující den.
- Při ukončení pobytu host zkontroluje a řádně uzavře pokoj. Klíče odevzdá na recepci.
- Host může odstoupit od smlouvy o ubytování před uplynutím dohodnuté doby pobytu. Ujmu vzniklou Ubytovateli předčasným zrušením ubytování, případně dalších objednaných služeb je host, příp. třetí strana povinna uhradit, a to dle podmínek stanovených v potvrzení rezervace.
- Ubytovatel může před uplynutím dohodnuté doby ubytování od smlouvy odstoupit, jestliže host v ubytovacím zařízení, a to i přes výstrahu, hrubě porušuje dobré mravy nebo jinak hrubě porušuje ustanovení tohoto Ubytovacího řádu.
6. Odpovědnost ubytovatele za věci ubytovaného
- Pokud host požádá, převezme od něj ubytovatel do úschovy peněžní prostředky, klenoty nebo jiné cennosti.
-
Součástí každého hotelového pokoje je trezor, který může host používat bezplatně po celou dobu pobytu. Ubytovatel za cennosti ani finanční hotovost uschované v tomto trezoru nenese odpovědnost. Při ukončení pobytu je host povinen nechat trezor otevřený.
Ubytovatel požaduje, aby mu věci do úschovy byly předány v uzavřené nebo zapečetěné schránce.
Ubytovatel má právo vzetí věcí do úschovy odmítnout, pokud jde o věci nebezpečné nebo hodnotou a rozsahem pro ubytovací zařízení neúměrné. - Žádost o náhradu škody způsobené na věcech ubytovaného lze ubytovateli oznámit pouze do 15 dnů po zjištění poškození. Škoda nebude uhrazena, způsobil-li poškození věci sám host nebo osoba ho doprovázející.
- Pokud host po skončení pobytu zanechá své věci na pokoji a nemá uhrazen poplatek za ubytování, ubytovatel si vyhrazuje právo věci z pokoje odstěhovat a uskladní je na bezpečném místě tak, aby zabránil jejich poškození. Věci budou hostovi vydány po úhradě dlužné částky za ubytování.
7. Bezpečnost, odpovědnost hosta za způsobenou škodu
- Host je povinen seznámit se pro případ požáru s evakuačním plánem ubytovatele. Tento plán je k nahlédnutí na každém hotelovém pokoji a hotelové recepci.
- Host si při svém konání počíná tak, aby nedošlo k nedůvodné újmě na svobodě, životě, zdraví nebo vlastnictví jiného.
- Způsobí-li host svým jednáním škodu na majetku Ubytovatele, bude vzniklá škoda hrazena ze složené zálohy dle b. 2 čl. 4 Ubytovacího řádu. Bude-li vzniklá škoda vyšší než složená peněžitá kauce, bude host povinen tento rozdíl ubytovateli uhradit.
8. Stížnosti, reklamace, připomínky
- Případné stížnosti a návrhy na zlepšení přijímá ubytovatel nebo jim pověřený pracovník recepce.
- Na hotelové recepci je umístěna také kniha přání a stížností, do které mohou hosté zaznamenat případné poznatky směřující ke zlepšení poskytovaných služeb, stejně jako připomínky nebo stížnosti získané za dobu pobytu.
- Po ukončení pobytu je hostovi zaslán dotazník spokojenosti na uvedený email v rezervaci.
- Reklamace spojené s vyúčtováním, které jsou zasílány na emailovou adresu: fakturace@thermal.cz, jsou řešeny vedoucím recepce případně zástupcem účtárny.
9. Informace o nakládání s osobními údaji
- Hotel zpracovává osobní údaje v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016, obecné nařízení o ochraně osobních údajů.
- Osobní údaje zpracovávané kamerovým systémem ubytovatele jsou uchovávány v rámci časové smyčky v závislosti na intenzitě pohybu osob.
- Za účelem ubytovací smlouvy a souvisejících skutečností jsou zpracovávány tyto osobní údaje/kategorie osobních údajů: jméno a příjmení, tituly před jménem, titul za jménem, datum narození, státní občanství, číslo cestovního dokladu, číslo víza příp. povolení k pobytu, trvalé bydliště, telefonní číslo, email, sídlo společnosti, název společnosti, IČO, DIČ. Dále údaje o úhradě pobytu.
- U léčebných pobytů jsou na zdravotním úseku vedeny informace o zdravotním stavu pacienta; v souladu se zákonem o archivnictví č. 499/2004 jsou archivovány a následně skartovány.
-
V případě členství ve věrnostním programu/klubu hotelu jsou zpracovávány dále:
- Údaje o tomto členství uvedené v přihlášce do věrnostního programu/klubu, spolu s údaji o čerpaných výhodách.
- Osobní údaje jsou ubytovatelem zpracovávány manuálně i automatizovaně přímo prostřednictvím svých k tomu pověřených zaměstnanců, a dále prostřednictvím zpracovatelů pověřených ubytovatelem na základě smluv o zpracování osobních údajů.
- Seznam subjektů/kategorií příjemců, kterým můžou být osobní údaje hosta zpřístupněny, vychází ze zákonných norem, jimiž se ubytovatel řídí.
- Osobní údaje bude ubytovatel zpracovávat po dobu 6 let, resp. po dobu požadovanou příslušnými platnými právními předpisy (např. zákon č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky).
- Host má právo přístupu ke svým osobním údajům zpracovávaných ubytovatelem, na jejich opravu nebo výmaz, popřípadě omezení zpracování, stejně jako má právo vznést námitku proti zpracování.
- Host má dále právo získat od ubytovatele osobní údaje, které se hosta týkají a jež subjekt údajů ubytovateli poskytnul. Ubytovatel na základě žádosti hosta poskytne subjektu údajů údaje bez zbytečného odkladu ve strukturovaném, běžně používaném a strojově čitelném formátu nebo je na žádost hosta poskytne jinému jednoznačně určenému správci. Toto právo se nevztahuje na osobní údaje, které nejsou zpracovávány automatizovaně.
- Domnívá-li se host, že dochází k neoprávněnému zpracování jeho osobních údajů, může se obrátit se stížností na dozorový orgán, kterým je pro území České republiky Úřad pro ochranu osobních údajů (www.uoou.cz).
- V případě dotazů týkajících se ochrany osobních údajů je možné zaslat konkrétní dotaz emailem - gdpr@thermal.cz
-
V případě jakýchkoliv dotazů je možné se obrátit na:
- Pracovníky recepce hotelu
- Webové stránky hotelu – www.thermal.cz
- Konkrétní dotaz lze položit také na tel. čísle: 359 002 251